آسمان آبی

  • ۰
  • ۰

Software bots: The good, the bad and the ugly | CSO Online

اینگرامر - بهترین ربات Instagram

اینگرامر

اینگرامر دستیار روزانه شما در اینستاگرام است که می تواند همه آنچه را که احساس نمی کنید خودتان را انجام دهید ، خودکار کند.

این شامل ارسال برنامه ریزی شده و پیام های مستقیم است. آنها همچنین برخی از ابزارهای پیشرفته اینستاگرام را دارند که می توانید آنها را نیز بررسی کنید.

از آنجا که اینگرامر نیازی به شما ندارد که برای استفاده از آن ، چیزی را بارگیری کنید ، این یک راه عالی برای بیرون کشیدن نامزدهای شما بدون هیچ مشکلی است.

آنها یک آزمایش سه روزه رایگان ارائه می دهند و می گویند کمتر از هفت دقیقه طول می کشد تا اینستاگرام خود را با ربات خود ثبت کنید.

Stellation Media - امن ترین Bot Bot

Stellation Media - بهترین ربات Instagram

Stellation Media یک سرویس برتر است ، بنابراین اگر به دنبال ابزاری برای بازاریابی رشد ارگانیک هستید ، می خواهید از Stellation Media استفاده کنید.

Stellation Media به آنچه در ساخت یک برند موفق در اینستاگرام نیاز دارد ، به خوبی آگاه است ، به همین دلیل آنها از تکنیکی مانند استفاده بیشتر از مکان ها و هشتگ های مورد علاقه خود استفاده می کنند.

آنها همچنین دارای مشاور در هیئت مدیره هستند ، بنابراین شما می توانید در مورد هرگونه برنامه تصویر بزرگ برای برند خود با آنها صحبت کنید.

داشبورد رسانه ای استالز

Stellation Media می خواهد شما را برای مدت طولانی در کنار هم قرار دهید ، نه فقط یک زمان خوب. این بدان معناست که آنها با شما همکاری می کنند تا یک مارک آنلاین معتبر و موفق را بسازید که این مسافت را ادامه خواهد داد.

فراخور

فراخور

ما می دانیم که چقدر اضطراب آور می تواند به طور مداوم با مخاطبان شما در روز و خارج از خانه و بدون هیچ گونه وقفه ای درگیر شود.

در اینجا جایی است که شغلی مانند Upleap وارد می شود. شما پیروان واقعی و هدفمندی را به دست می آورید که از منطقه ، طاقچه و سایر جمعیت های شما برای یافتن شما استفاده می کنند.

استفاده از Upleap برای ساخت سریعتر و کارآمدتر اینستاگرام شما بسیار بهتر از نشستن در تمام طول روز است که به آرامی خودتان این کار را انجام دهید.

آنها حتی یک تیم مدیریتی دارند که از طرف شما با افراد تعامل برقرار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که درگیری واقعی است. نتیجه اشخاص حقیقی است که شما را دنبال می کند و واقعاً به مطالب شما علاقه مند هستند.

هشتگ برای لایک - Trending Hashtags

هشتگ برای لایک

اگر به دنبال راهی برای نزدیک شدن به تعامل با اینستاگرام خود از یک منظر دیگر هستید ، توصیه می کنیم هشتگهای لایک را بررسی کنید.

 

بسیاری از خدمات نامزدی اینستاگرام در صنعت وجود دارند که فقط از لحاظ ویژگی های نامزدی فقط قدیمی های ارائه شده را دارند و اگرچه این می تواند کمک کننده باشد ، نمی خواهد شما را از این بستر جلو ببرد.

Hashtags for Likes به اندازه کافی ابتکاری بوده است تا بتواند روی یکی از مهمترین بخش های رشد اینستاگرام تمرکز کند: هشتگ ها.

این بچه ها یک موتور جستجو دارند که می توانید هر هشتگ را که دوست دارید جستجو کنید. می توانید داده ها و تجزیه و تحلیل های مربوط به این هشتگ ها را بدست آورید ، تا در صورتی که برای پروفایل شما خوب هستند یا نه ، می توانید نتیجه بگیرید. این کار برای تقویت بازی هشتگ شما و به دست آوردن مطالب خود در مقابل افراد مناسب است.

Hashtags for Likes قطعاً یکی است که باید به دنبال آن باشید و یک مدعی محکم برای یک استراتژی پیروز در اینستاگرام است.

Ektor.io

ektor.io

دلایل زیادی وجود دارد که فکر می کنیم ektor.io یکی از بهترین ربات های اینستاگرام در بازار است ، اما شاید بزرگترین مورد این باشد که آنها واقعاً به عنوان مشتری خود به امنیت شما اهمیت می دهند. آنها از پروکسی ها و نرم افزاری استفاده می کنند که کاملاً غیر قابل کشف توسط اینستاگرام است. این بدان معنی است که شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تعلیق یا ممنوعیت آنها از آنها استفاده کنید.

ما همچنین دوست داریم که ویژگی های آنها متفاوت باشد و از مواردی مانند هشتگ و هدف گیری نام کاربری برای انجام کار استفاده می کنیم. بارگیری آنها می تواند با Mac و Windows کار کند ، و پرداخت آنها یکبار مصرف است ، بنابراین هزینه اشتراک را پرداخت نمی کنید.

  • ۹۹/۰۳/۲۲
  • محمد محمدیان رباطی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی